Top Team Hospitality

Er is de dunne lijn tussen veiligheidsbewustzijn en gastvrijheid. U wilt uw eigendommen beschermen tegen externe en interne bedreigingen, maar u wilt niet dat uw cliënten het gevoel hebben dat ze de gevangenis bezoeken. Dit kan door het inzetten van Top Team Hospitality-medewerkers die als gastvrouw/man optreden maar daadkrachtig genoeg zijn om met gevaar om te gaan. Met de inzet van Top Team Hospitality kun je veilig klantgerichte medewerkers in dienst nemen.

Voordelen van onze Hospitality diensten.
Onze medewerkers zijn meestal de eerste en vaak ook de laatste die uw bezoekers tegenkomen. Ze zijn in principe je eerste visitekaartje en het is erg belangrijk dat je bezoekers zich thuis voelen. Maar naast het verwelkomen van bezoekers heeft de organisatie ook te maken met onwelkome bezoekers. Er is een risico op diefstal en diefstal ’s nachts en ’s nachts en ook de beveiligde ruimte staat overdag voor uitdagingen.

Monitoring van bezoekers, leveranciers en inkomende en uitgaande goederen is essentieel. Een professionele partner als Top Team Hospitality helpt u dit probleem op te lossen. Onze diensten omvatten:

Promoot uw kernwaarden;
Vroegtijdige herkenning en adequate reactie op afwijkingen;
Voldoen aan uw receptietaken of toegangscontrole;
Registreren, signaleren en rapporteren van gerelateerde functieomschrijvingen;
Zijn er genoeg redenen om Top Team Hospitality te benaderen voor hospitality services op maat?

Hotel Services van Top Team Hospitality is de pionier van gastvrijheid en wij geloven dat deze mentaliteit de toegevoegde waarde is die onze klanten zoeken. Ook zijn wij een partij die graag met u meedenkt om ervoor te zorgen dat u en uw bedrijf het beste rendement kunnen halen. Maar het belangrijkste is dat de medewerkers van Top Team Hospitality u en uw medewerkers een veilig gevoel geven. Onze receptionisten zijn allemaal gediplomeerd, representatief, klantvriendelijk, professioneel en beschikken minimaal over een BHV-certificaat.

Onze receptioniste kan u veel werk besparen, zoals:
– Bedien de telefooncentrale
– Bezoekers ontvangen
– Post verwerken
– Toegangscontrole
– Maatregelen bij een calamiteit

Aan het einde van de dag sluiten we het (bedrijfs)gebouw met vuur en een sluitingsceremonie. We besteden speciale aandacht aan brandgevaar en het openen van deuren en ramen. Uiteraard kunnen wij bovenstaande punten uitbreiden door activiteiten naar uw wensen toe te voegen.